Garantie en klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Voorzie bij melding graag foto's van het probleem.

Klachten

Het kan voorvallen dat je ontevreden bent over onze service. Wij betreuren dit en willen er alles aan doen om jouw webwinkelervaring zo positief mogelijk te laten verlopen. Wij nemen jouw klachten dan ook erg serieus.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar kantoor@animalrights.be  

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2018 - 2020 Animal Rights shop België | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel